Garantie en klachten

Ook ik laat wel eens een steekje vallen. Dus gaat je bestelling bij normaal gebruik vroegtijdig stuk of zit er een duidelijke fout in, dan heb je recht op reparatie of krijg je je geld terug. De keuze voor repareren of vergoeden ligt bij mij. Je garantie vervalt wanneer de schade is ontstaan door verkeerd wassen of wanneer het product door onjuist gebruik beschadigd is. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@kaatjepluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan ben je vrij om je klacht neer te leggen via het platform van de Europese Unie.

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2021 KaatjePluk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel